قیمت انواع نان

اتحادیه نانوایان سنتی تهران در ابلاغیه‌ای نرخ مصوب انواع نان را اعلام کرد.
نرخ‌های نان در یارانه اول: - شهروندان در صورت مشاهده افزایش قیمت نان به صورت خودسرانه با سامانه ۱۲۴ در ارتباط هستند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.
جزئیات جدید قیمت نان - رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به سیاست حاکمیت مبنی بر حمایت از حقوق مصرف کننده، قیمت نان متاثر از نرخ گندم نیست.
تبلیغات متنی - رئیس اتحادیه نانوایان تهران با تکذیب خبر گرانی نان، گفت: قیمت‌های فعلی نان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تعیین شده و تا پایان سال هم تغییری نخواهد کرد.
آخرین اخبار - اتحادیه نانوایان سنتی تهران نرخ مصوب انواع نان را اعلام کرد.
اتحادیه صنف نان‌های حجیم و نیمه حجیم تهران، قیمت جدید نان‌های صنعتی را اعلام کرد.
عملیات احداث نخستین دانشگاه جامع فرهنگیان کشور در کرمان آغاز شد - فردای کرمان – پروین میرزاحسینی: قیمت نان در کرمان از سال گذشته افزایش نیافته و بالا رفتن دستمزد فردای کرمان – پروین میرزاحسینی: قیمت نان در کرمان از سال گذشته افزایش نیافته و بالا رفتن دستمزدها و افزایش سایر هزینه‌ها، نانوایان را با مشکلات متعددی مواجه کرده است. به گفته‌ی رئیس اتحادیه صنف نانوایان کرمان، دستمزد کارگران طی دو سال گذشته تقریبا 70 درصد افزایش یافته و این در حالی است که قیمت نان افزایش نداشته و نانواها قادر به تامین هزینه‌های خود نیستند. او همچنین با اشاره به تعداد زیاد واحدهای نانوایی در کرمان توضیح داد که واحدهای نانوایی باید به ازای سرانه‌ی مصرف و یا میزان جمعیت راه‌اندازی شوند اما در حال حاضر این موضوع رعایت نمی‌شود و می‌گویند باید با درخواست برای کسب پروانه‌ی نانوایی موافقت شود. مرتضی کریم‌زاده کارنما در گفت‌وگو با خبرنگار «فردای کرمان» با اشاره به قیمت انواع نان در کرمان، بیان کرد: «بیش‌ترین‌ نان‌هایی که در کرمان مصرف می‌شوند تافتون و سنگک هستند که قیمت نان تافتون هزار...
بر اساس اطلاعات موجود قیمت هر کیلو آرد به حدود ۱۸ هزار تومان رسیده است. اما با افزایش قیمت آرد آیا قیمت نان گران می‌شود؟ قیمت نان لواش و قیمت نان سنگک چند؟
بیشتر بخوانید: - اتحادیه صنف نان‌های حجیم و نیمه حجیم تهران، قیمت جدید نان‌های صنعتی را اعلام کرد.
ضرورت اصلاح در نظام قیمت‌گذاری گندم و آرد - یارانه آرد حذف شده و این موضوع قیمت نان فانتزی را افزایش داده. یک مقام صنفی، بر ضرورت اصلاح نظام قیمت‌گذاری گندم و آرد تاکید کرده است.
در پی حذف آرد یارانه ای صنف و صنعت، قیمت انواع نان‌ حجیم و نیمه حجیم در فانتزی فروشی ها افزایش یافت.
قیمت روز انواع نان در بازار شامل 100 مدل نان سنتی و فانتزی را در دلگرم مشاهده کنید.
سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی کرمان با بیان اینکه متناسب با افزایش هزینه ها و تورم، قیمت نان در استان تا سقف ۴۰ درصد افزایش یافته است گفت: شهروندان نان را گران‌تر از نرخ مصوب اعلامی نخرند و با نانوایان گرانفروش نیز برخورد جدی می‌شود.
لینک سایت های مرتبط
گزارش‌های میدانی حاکی از افزایش قیمت نان در نانوایی‌های آزاد پز است اما همچنان قیمت نان در نانوایی‌های دولتی تغییری نکرده است.