قیمت نان صنعتی

آخرین اخبار - در پی افزایش قیمت آرد صنف و صنعت، قیمت محصولات آردی هم افزایش یافته است.
بر اساس اعلام اتحادیه صنف نان‌های حجیم و نیمه حجیم تهران، قیمت در نرخ‌نامه جدید هر قرص نان باگت معمولی 10 هزار تومان است.
بر اساس ابلاغیه اتحادیه صنف نان‌های حجیم و نیمه حجیم تهران، قیمت جدید نان‌های صنعتی اعلام شد.
*** افزایش قیمت نان  - اتحادیه صنف نان‌های حجیم و نیمه حجیم تهران قیمت جدید انواع نان صنعتی را اعلام کرد.
حمل و نقل ریلی مپنا - بر اساس ابلاغیه اتحادیه صنف نان‌های حجیم و نیمه حجیم تهران، قیمت جدید نان‌های صنعتی اعلام شد.
افزایش قیمت نان صنعتی/ نرخ نان سنتی تغییر نکرده است
رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم (نان‌های فانتزی) تهران با بیان اینکه بحث قاچاق نان اصلا مطرح نبوده و نیست، جزییات افزایش نرخ نان‌های صنعتی را توضیح داد و گفت که با این افزایش قیمت‌ها حتما تقاضای نان‌های فانتزی کاهش می‌یابد و برای سرپا ماندن تولیدکنندگان پیشنهاد ما این است که صادرات نان‌های صنعتی آزاد و مشکل تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی برطرف شود.
بر اساس ابلاغیه اتحادیه صنف نان‌های حجیم و نیمه حجیم تهران، قیمت جدید نان‌های صنعتی به شرح زیر است:،در پی افزایش قیمت آرد صنف و صنعت، قیمت محصولات آردی هم افزایش یافته
رییس اتحادیه نان های صنعتی کشور با اشاره به افزایش قیمت سهمیه گندم این صنف، گفت: قیمت هر عدد نان صنعتی تا هفته آینده دست کم تا ۳ برابر افزایش خواهد یافت.
در پی افزایش قیمت آرد صنف و صنعت، قیمت محصولات آردی هم افزایش یافته است.
اقتصادنیوز: قیمت جدید نان‌های صنعتی توسط اتحادیه صنف نان‌های حجیم و نیمه حجیم تهران اعلام شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به آزاد سازی قیمت آرد نان صنعتی، این سازمان قیمت نان فانتزی و حجیم را در هفته جاری بر اساس قیمت آرد و هزینه‌های تمام شده آنالیز و اعلام می کند.
برچسب‌ها - در نرخ‌نامه جدید هر قرص نان باگت معمولی ۱۰ هزار تومان، نان باگت فرانسوی ۱۵ هزار تومان، نان بربری فرانسوی ۱۳ هزار تومان و نان همبرگری ۷ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.
قیمت جدید نان‌های صنعتی اعلام شد + جدول - صفحه مربوط به اخبار افزایش قیمت نان صنعتی
در پی افزایش قیمت آرد صنف و صنعت، قیمت محصولات آردی هم افزایش یافته است.
به ما اطلاع دهید که موافق جمع آوری داده ها در صفحات موبایلی پرشتاب (AMP) هستید - در حالی که درباره حذف یارانه قیمت آرد، خبرهای ضد و نقیضی در چند روز اخیر منتشر شده، رئیس اتحادیه «نان‌های حجیم و نیمه حجیم» گفت که قیمت آرد نان فانتزی، از کیسه‌ای ۶۷ هزار تومان به ۶۳۰ هزار تومان (حدود ۱۰ برابر) افزایش یافته است. در عین حال دولت همچنان اصرار دارد که یارانه آرد برای نان «سنتی» حذف نشده است. انتظار می‌رود که حذف یارانه نان فانتزی، قیمت این نان‌ها را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد. بسیاری از رستوران‌هایی که ساندویچ‌های مختلف از جمله همبرگر و هات‌داگ می‌فروشند از این نان‌ها استفاده می‌کنند.
نان صنعتی در نبرد نابرابر با نان سنتی - صفحه مربوط به اخبار قیمت نان صنعتی
اتحادیه صنف نان‌های حجیم و نیمه حجیم تهران، قیمت جدید نان‌های صنعتی را اعلام کرد.
شهر نان در کرج - انواع نان صنعتی  نان صنعتی به نانی گفته می‌شود که در کارخانه به تعداد انبوه تولید شود. ولی نان سنتی به نانی گفته می شود که درکارگاه های کوچک به تعداد محدود تولید می شود. نان صنعتی در کارخانه با دستگاه
در پی حذف آرد یارانه ای صنف و صنعت، قیمت انواع نان‌ حجیم و نیمه حجیم در فانتزی فروشی ها افزایش یافت.
ضرورت اصلاح در نظام قیمت‌گذاری گندم و آرد - یارانه آرد حذف شده و این موضوع قیمت نان فانتزی را افزایش داده. یک مقام صنفی، بر ضرورت اصلاح نظام قیمت‌گذاری گندم و آرد تاکید کرده است.