چرخ گوشت الکتروکار

خرید و فروش چرخ گوشت الکتروکار
چرخ گوشت الکتروکار 32 طرح امگا گلویی استیل مدل EC-75
چرخ گوشت 32 الکتروکار EC19 - خرید و فروش چرخ گوشت الکتروکار، در نمایندگی و فروشگاه آل اسکیل با بهترین قیمت قابل سفارش است. الکتروکار از برترین سازندگان چرخ گوشت صنعتی در کشور است.
دسته بندی محصولات
چرخ گوشت صنعتی دهنه ۳۲ تسمه ای گلویی متحرک الکتروکار ، قابل ارائه در دو مدل ضامن جلو و عقب ، یکی از مهمترین تجهیزات آماده سازی رستورانها ، کبابیها و تمام کسب و کارهایی است که نیاز به آماده
دستگاه آماده سازی مواد غذایی
دستگاه آماده سازی مواد غذایی
,لوازم آشپزخانه صنعتی,تجهیزات فست فود,قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی,تجهیزات آشپزخانه صنعتی,آشپزخانه صنعتی,تجهیزات رستوران,تجهیزات اشپزخانه صنعتی,کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی - یکی از ابزارهای بسیار پرکاربردی در آشپزخانه های صنعتی و قصابی ها چرخ گوشت صنعتی است . این دستگاه برای چرخ کردن حجم بالایی از گوشت در زمان کوتاه استفاده می شود .
چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل EC-13 یک چرخ گوشت در ابعاد کوچک ولی همه فن حریف مخصوص قصابی ها و مغازه های کبابی کوچک و رستران های متوسط میباشد .
چرخ گوشت الکتروکار EC-16 استیل - چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار مناسب برای مراکز تهیه غذا، کبابی ها، رستوران ها و .. می باشد که در مدل های مختلف 32، 32 به 42 و 42 ساخته و وارد بازار شده اند.
چرخ گوشت 32 الکتروکار EC-12 استیل - چرخ گوشت الکتروکار در تنوع بالایی از چرخ گوشت گیربکسی، تسمه ای، رومیزی و ایستاده در فروشگاه تخصص چرخ گوشت با بهترین قیمت عرضه می شود.
کاربرد - چرخ گوشت صنعتی یکی از کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که برای چرخ کردن گوشت به شکل‌های مختلف استفاده می‌شود. در واقع می‌توان این دستگاه را یکی از
محصولات مشابه - دستگاه چرخ گوشت الکتروکار مدل 32 به صورت رومیزی به کار گرفته می شود و از ضروری ترین ....این چرخ گوشت به صورت گیربکسی می باشد و گیربکس آن تولید کشور تایوان است که از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار است.
مشخصات فنی چرخ گوشت متحرک الکتروکار ۳۲ استیل گیربکسی - چرخ گوشت متحرک الکتروکار ۳۲ یکی از انواع بسیار بادوام و با کیفیت چرخ گوشت های صنعتی است که جهت استفاده در قصابی ها کاربردی و بسیار مناسب می باشد.
15,200,000 تومان - چرخ‌گوشت الکتروکار ایستاده تسمه‌ای EC-15 محصولی از کشور ایران بوده و ایده ال جهت استفاده در قصابی‌ها، کارگاه‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی می‌باشد. خرید چرخ‌گوشت الکتروکار با توجه به قیمت چرخ‌گوشت و بازدهی بالا یک انتخاب موفق خواهد بود.
محصولات مرتبط - چرخ گوشت صنعتی رومیزی 32 الکتروکاریکی ازمهمترین تجهیزات آماده سازی رستورانها، کبابی ها ,مغازه های قصابی رستوران کترینگ تالار پذیرایی فست فود می باشد
نقد و بررسی - کارخانه الکتروکار یکی از بزرگترین تولید کننده چرخ گوشت های صنعتی و نیمه صنعتی در ایران می باشد. متنوع ترین چرخ گوشت های صنعتی و نیمه صنعتی در کارخانه الکتروکار تولید میشود. جدا از تنوع محصولات یکی از مهمترین نقاط قوت کارخانه الکتروکار خدمات پس از فروش و گارانتی واقعی چرخ گوشت ها می باشد که به همین دلیل خیال مشتری ها راحت میشود.
چرخ گوشت وسیله ای است که جهت تکه کردن گوشت به کار می رود. این دستگاه با توجه به نوع استفاده به دو دسته چرخ گوشت صنعتی و چرخ گوشت خانگی تقسیم می گردد.
خرید و فروش چرخ گوشت الکتروکار
محصولات مشابه - فروش چرخ گوشت مدل EC-10 الکتروکار جنس بدنه استیل همراه با 18ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش و ارسال به سراسر کشور از طریق باربری
چرخ گوشت الکتروکار مدل EC-10 - قیمت چرخ گوشت الکتروکار مدل EC-11A، چرخ گوشت الکتروکار، چرخ گوشت صنعتی الکتروکار دارای جنس بدنه ی استیل
دیدگاهها - چرخ گوشت الکتروکار سایز 12، رومیزی خانگی - صنعتی، قدرت موتور 0.5 اسب، ظرفیت 40 کیلوگرم، ارسال به سراسر کشور
چرخ گوشت ۳۲ گیربکسی رومیزی الکتروکارچرخ گوشت ec 10 الکتروکارچرخ گوشت ۳۲ گیربکسی رومیزی الکتروکار دارای ظرفیت خرد کردن ۳۰۰ کیلو گوشت در ساعت( فروش چرخ
فروشگاه اینترنتی بایا سایتی برای خرید آنلاین محصولات خوراکی، لوازم خانه، آشپزخانه و محل کار، ابزار و تجهیزات کارخانه، کالای دیجیتال و لباس می باشد.
چرخ گوشت ۳۲ تسمه ای دست دوم - اگهی نامه تخصصی رستوران | تجهیزات صنعتی اماده سازی غذا | خرید و فروش انواع دستگاه چرخ گوشت صنعتی در تهران (نو و دست دوم)
چرخ گوشت 32 تسمه الکتروکار EC 09 - چرخ گوشت 32 تسمه الکتروکار EC 09 در گروه چرخ گوشت ایستاده ی صنعتی قرار داشته و به چرخ گوشت 32 به 42 مخروطی تسمه ای با گلویی متحرک معروف می باشد.
توضیحات - ظرفیت عملکرد چرخ گوشت ۲۲۰ کیلوگرم در ساعت است که با استفاده از موتوری با قدرت ۲ اسب بخار این حجم از گوشت چرخ کرده را خدمت شما ارائه می دهد
چرخ گوشت صنعتی - خرید انواع چرخ گوشت صنعتی با 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش دنار سرما با تضمین قیمت و تضمین کیفیت به صورت تحویل مستقیم از کارخانه