نمایشگاه قهوه و شکلات

اخبار - نمایشگاه تخصصی قهوه، نوشیدنی ها، نان، شیرینی و شکلات اصفهان - درباره نمایشگاه تخصصی قهوه، نوشیدنی ها، نان، شیرینی و شکلات اصفهان نمایشگاه تخصصی قهوه، نوشیدنی ها، نان، شیرینی و شکلات اصفهان رویدادی بسیار جذاب و
نمایشگاه تخصصی قهوه ، نوشیدینها ، شیرینی و شکلات اصفهان 1400 نوشیدنیها,نمایشگاه نوشیدنیها,شکلات,شیرینی,نان,قهوه
تاریخ برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات - نمایشگاه شیرینی و شکلات سال 1401، بیستمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران و استانهای ، تقویم و تاریخ برگزاری، لیست شرکت کنندگان نمایشگاه شیرینی
آخرین اخبار - سومین نمایشگاه تخصصی قهوه، نان، شیرینی، شکلات، تجهیزات هتل، رستوران و فست‌فود در اصفهان برپا می‌شود تا مردم این استان به مدت چهار روز میهمان عطرها و طعم‌های ماندگار باشند.
برای خبرنامه ثبت نام کنید - سومین نمایشگاه تخصصی قهوه، نوشیدنی‌ها، شیرینی و شکلات اصفهان همزمان با پنجمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات هتل ، رستوران ، فست فود ، کافی شاپ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می‌شود.
نگاهی کوتاه به صنعت قهوه، نوشیدنی ها، شیرینی و شکلات - نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران مهم ترین نمایشگاه تخصصی این صنعت در خاورمیانه می باشد به همین سبب بهترین گردهمایی سالانه بشمار می آید.
نمایشگاه صنعت نان و غلات - هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات ایران همزمان با دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان و همچنین جشنواره تخصصی قهوه درحال برگزاری‌ست.
سومین نمایشگاه تخصصی قهوه، نان، شیرینی، شکلات، تجهیزات هتل، رستوران و فست فود در اصفهان برپا می شود تا مردم ای
(ویدئو) اولین باغ وحش شکلاتی در جهان - صفحه مربوط به اخبار نمایشگاه شکلات
سومین نمایشگاه قهوه، نان، شیرینی و شکلات، تجهیزات هتل و رستوران و فست فود از 25 آبان تا 28 آبان در نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار شد.
۲۳ تا ۲۵ دی‌ماه ۹۴ در سیتی‌سنتر اصفهان نمایشگاه و فستیوال قهوه و شکلات برگزار خواهد شد.
اولین نمایشگاه قهوه، نوشیدنی های گرم، شکلات و صنایع وابسته به میزبانی نمایشگاه بین المللی اهواز در تاریخ 27 فروردین لغایت 30 این ماه  در اهواز برگزار می شود.زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت 17 تا 22 می باشد. تاریخ برگزاری : 27 الی 30 فروردین 97 زمان نمایشگاه : 17 الی 22 مکان :محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز
 نمایشگاه قهوه ‘نوشیدنی های گرم و سرد ‘شکلات و صنایع وابسته با رویکرد هتل و رستوران و آشپزخانه های صنعتی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی خوزستان - دومین نمایشگاه قهوه،نوشیدنی های گرم،سرد،شکلات و صنایع وابسته در خوزستان
تقویم های مرتبط با برچسب نمایشگاه شیرینی و شکلات و نان ها و آشامیدنی ها و قهوه و صنایع وابسته بیرجند - سیستم جامع نمایشگاهی فیرلاین ( خط نمایشگاه ) در بستر وب و اپلیکیشن در سال ۹۸ آغاز به کار کرد، که با هدف اطلاع‌رسانی و تقویم نمایشگاه‌ها، سهولت در بازدید، بهبود کیفیت برگزاری، کاهش هزینه‌های رفت و آمد و صرفه‌جویی در زمان با فراهم آوردن امکان بازدید مجازی نمایشگاه‌ها و برقراری ارتباطی نزدیک با غرفه داران و همچنین مسیریابی سریع سالن‌ها و غرفه‌ها، بستری امن و مطمئن در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌دهد.
حضور شرکت پان در جشنواره بین المللی قهوه ایران ، محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران
تست - رکنا:سومین نمایشگاه تخصصی قهوه، نان، شیرینی، شکلات، تجهیزات هتل، رستوران و فست‌بود در اصفهان برپا می‌شود تا مردم این استان به مدت چهار روز میهمان عطرها و طعم‌های ماندگار باشند.