نرخ ذرت ۱۴۰۱

وزیر جهاد کشاورزی قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی و باغی در سال زراعی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ را اعلام کرد.
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای قیمت‌ جدید نهاده های دامی شامل ذرت، جو و کنجاله سویا در سامانه بازارگاه را اعلام کرد.
کشت ذرت دانه داخلی - قیمت ذرت دانه ای داخلی و خارجی درجه یک سال 1401 توسط شرکت تولیدی بازرگانی یوتابمهر برای ارسال به سراسر کشور اعلام شد.
خرید ذرت دامی با کیفیت از کیمیازر - صفحه مربوط به اخبار خرید ذرت
برچسب‌ها - قیمت انواع نهاده های دامی امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
ذرت علوفه چاپر - گروه بازرگانی کیمیا تجارت زر - قیمت ذرت علوفه ای بسته بندی چاپر - خرید عمده ذرت علوفه بسته بندی چاپر
تصویبنامه شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاستهای حمایتی محصولات اساسی کشاورزی درخصوص اصلاح قیمت تضمینی گندم در سال زراعی 1401-1400 ابلاغ شد.
اقتصادنیوز: سقف قیمت فروش نهاده در مبادی ورودی برای هر کیلو ذرت ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان، برای هر کیلو جو ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و برای هر کیلو کنجاله سویا ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان تایید شده است.
ارسال نظر - کارشناس صنعت مرغداری با هشدار نسبت به احتمال کمبود ذرت در خرداد 1401 گفت: با توجه افزایش 30درصدی قیمت جهانی ذرت در شرایط جنگ، دولت باید با تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های درست و عدم اصرار بر قیمت‌های پیشنهادی خود برای خرید نهاده‌ها از تاجران، نیاز کشور به 12میلیون تن ذرت را جهت تولید گوشت مرغ و تخم‌مرغ تأمین کند.
بیشتر بخوانید: - وزیر جهاد کشاورزی قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی و باغی در سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.
در سایت بازار بزرگ کشاورزی ایران، قیمت روز انواع گندم،جو،ذرت،سبوس،کنجاله،سویا،کلزا،پنبه آفتابگردان و خوراک دام و طیور،ارائه و به فروش میرسد
تهران (پانا) - هیئت وزیران، قیمت خرید تضمینی گندم برای سال ۱۴۰۱ را مبلغ ۱۱۵ هزار ریال تعیین کرد.
دولت از کشاورز حمایت کند - ابتدای سال‌جاری هیأت دولت به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور، قیمت خرید تضمینی گندم برای سال ۱۴۰۱ را مبلغ ۱۱۵ هزار ریال تعیین کرد.
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای قیمت‌های جدید ذرت، جو و کنجاله سویا در سامانه بازارگاه را اعلام کرد که در مقایسه با نرخ قبلی اعلام‌شده 700 تومان کاهش یافته است.
وزیر جهاد کشاورزی قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی و باغی در سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.
مقایسه‌گر سرمایه‌گذاری در ذرت - مشاهده قیمت ذرت و سایر اطلاعات مربوط به نرخ امروز ذرت شامل نوسانات لحظه‌ای، عملکرد، سود و زیان، آرشیو و تحلیل و پیش‌بینی ذرت به همراه نمودارهای قیمت ذرت
مطالب مرتبط - مواد غذایی> اقتصاد غذا - معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاوری در نامه ای قیمت های پایه ارز وارداتی نهاده های دامی، دانه سویا و روغن خام را ابلاغ کرد.
نسخه چاپی مصوبه شوراي قيمت گذاري و اتخاذ سياست هاي حمايتي محصولات اساسي كشاورزي در خصوص تعيين قيمت تضميني محصولات اساسي زراعي در سال 1401
تبلیغات متنی - معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای قیمت‌های جدید ذرت، جو و کنجاله سویا در سامانه بازارگاه را اعلام کرد.
تداوم روند افزایشی قیمت جهانی نهاده های دامی - اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران
وزیر جهاد کشاورزی قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی و باغی در سال زراعی 1401-1400 را اعلام کرد.