محصولات صادراتی ایران

مهم ترین صادرات ایران، محصولات و مشتقات نفتی و شیمیایی - اصلی ترین محصولات صادرات ایران ☀☀ مهمترین گروه کالایی صادرات ایران ☀☀ مهمترین خریداران کالاها و محصولات ایرانی کشورهای عراق، چین، امارات
کشورهای مقصد کالاهای صادراتی ایرانی - هر یک از کالاهای صادراتی ایران ، که برای فروش به بازارهای جهانی فرستاده می‌شود، فرصتی عالی برای تجار و کشورهای مبداء، جهت پیشرفت اقتصادی...
زعفران بی‌رقیب‌ترین کالای صادراتی ایران - کالای صادراتی محصولی است که در یک کشور تولیدشده و به کشورهای مختلف دنیا صادر می‌شود. هدف از صادرات کالای صادراتی تجارت و کسب سود و سرمایه است. ایران یک
توسعه ی صنعت نمایشگاه و رویداد | آمار صادرات چهار ماهه ایران حاکی از آن است که میعانات گازی با بیش از ۱۷ درصد، بیشترین سهم را در میان صادرات ایران به خود اختصاص داده است.
طبق آمار منتشر شده عمده خریداران کالاهای ایرانی، کشورهای چین، امارات متحده عربی، عراق و کره هستند. جالب است بدانید در سال 95 عمده صادرات ایران به این کشورها از9 درصد تا 230 درصد، افزایش داشته است.
مهم ترین کالاهای صادراتی ایران
مقدمه ای بر صادرات کالا - صادرات کالا - صادرات کالا - تحلیل آمار صـادرات کالا در ایران - تحلیل بازارهای صادراتی - گروه متخصصان صادراتی ایران
1 تجارت خارجی ایران: تهاتر، امتیاز و تخفیف - رئیس کمیته سازندگان سیم و کابل سندیکای صنعت برق ایران می‌گوید ما اکنون مجبوریم برخی کالاها را وارد کشور دیگر مثل ترکیه کنیم و هزینه گمرک این کشور را هم پرداخت کنیم و تحت عنوان کالای ترک صادر کنیم.
آماری از بیشترین محصول صادراتی ایران
اقلام صادراتی به روسیه
به ما اطلاع دهید که موافق جمع آوری داده ها در صفحات موبایلی پرشتاب (AMP) هستید - بنابر اعلام سازمان حفظ نباتات ایران، پس از سه ماه وقفه و پس فرستادن محموله‌ها، ایران صادرات فلفل دلمه‌ای به روسیه را از دیروز شنبه(۱۴ اسفند) از سر گرفته است. صادرات این محصول زراعی به روسیه از آذر ماه متوقف شده بود و با مشکلات بسیاری برای تولیدکنندگان همراه شد.
سازمان توسعه تجارت ایران فرمانده تجارت خارجی خواهد شد/تقویت صنعت نمایشگاهی در راستای توسعه بازار و تجارت/توسعه تجارت و صنعت نمایشگاهی با دیدگاه‌های نو و دانش‌بنیان - صفحه نخست
گروه استان‌ها ـ مدیرکل توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در سال جدید سیاست‌های دولت برای تقویت صادرات 9 گروه کالای با ارزش افزوده بیشتر از 2هزار دلار در تن متمرکز ‌می‌شود.
پرسش و پاسخ مقطع دبستان پایه ششم رشته درس مطالعات اجتماعی
گران‌قیمت‌ترین کالاهای صادراتی ایران معرفی شدند. هرچند نام آمار گمرک با کلماتی همچون تراز تجاری، حجم تجارت خارجی، کالاهای عمده صادراتی و وارداتی و کشورهای عمده مقاصد صادرات و مبادی واردات گره خورده، اما این بار معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران به آمارهای گمرک از زاویه دیگر نگاه کرده است. زاویه‌ای که آمار صادرات از ابتدای امسال تا 28 مردادماه را به گونه‌ای مورد بررسی قرار داده که در آن خبری از میعانات گازی و مواد پتروشیمی به‌عنوان سرلیست‌های صادرات نیست. اما از فرش ، بستنی و شکلات گرفته تا دارو و کالاهای صنعتی را می‌توان در این لیست دید.
آخرین اخبار - مروری بر آمارها گویای آن است که در فروردین امسال همچون گذشته، چین بزرگترین بازار صادراتی ایران بوده و در میان کالاهای صادراتی بیشترین میزان به کالاهای پتروشیمی اختصاص دارد.
درباره کشور آذربایجان چه میدانید ؟ - صادرات به آذربایجان و بررسی نکات مهم برای تجارت با آذربایجان به همراه آمار وادرات و صادرات و همچنین معرفی کالاهای صادراتی
تبلیغات متنی - بازگشت محموله‌های صادراتی محصولات کشاورزی ایران از اخباری است که در این چند هفته اخیر به‌ کرات منتشر می‌شود. موضوعی که نه تنها خسارت سنگینی را به تولیدکننده و صادرکننده وارد کرده، شائبه‌های زیادی را در خصوص سلامت مردمی که مصرف‌کننده همیشگی این محصولات هستند، مطرح می‌کند.
شرکت بازرگانی وین ورلد:صادرات هم مانند واردات، روش‌های مختلفی برای تحویل کالا دارد.پرسودترین کالاهای صادراتی به چین در فصل‌های مختلف متفاوت است
جزئیات آمار تجارت خارجی نشان می‌دهد ۳۹ درصد صادرات ایران متعلق به ۱۰ قلم کالا بوده است که پسته رشد ۵۶ درصدی دارد.
مدیرکل گمرک بازرگان با اشاره به محصولات صادراتی از مرز با ترکیه گفت:‌ در هفت ماهه امسال بیش از 2 میلیارد دلار کالا از بازرگان صادر شده است.
راهنمای جامع صادرات به 15 کشور پرطرفدار  - «چگونه صادرات کنیم» سوالی است که ذهن بسیاری از فعالان اقتصادی را به خود مشغول کرده و برای پاسخ به آن ابتدا باید در چند حوزه کسب تخصص کنید.
نظر شما - بررسی آمارهای منتشر شده گمرک ایران از تجارت فرامرزی در سال ۱۳۹۹ نشان می‌دهد که پلی اتیلن، متانول و پسته بالاترین ارزش صادرات غیرنفتی ایران را در بین سایر کالاها داشته و ۳۰ کالای اول صادراتی، حدود ۵۵.۵ درصد از کل ارزش صادرات را به خود اختصاص داده‌اند.
در این صفحه آمار و اطلاعات مرتبط با صادرات و واردات قابل دسترس می‌باشد.