قیمت پره دیسک تراکتور

پره دیسک ساده ۲۴ اینچ ۶میل ama
اطلاعات بیشتر
انواع دیسک کشاورزی - دیسک تراکتور دیسک کشاورزی یا دیسک تراکتور وسیله‌ای در صنعت کشاورزی است برای مسطح کردن زمین شخم خورده، خرد و نرم کردن کلوخ ها، از بین بردن علف‌های هرز و
پره دیسک کشاورزی و دیسک کشاورزی
پره دیسک
ماشین آلات Shunyu در حال حاضر به ارمغان می آورد مشتریان بهترین کیفیت، امن و با دوام دیسک تیغه هارو 36inch، تیغه های دیسک کشاورزی برای فروش با قیمت رقابتی است. ما یکی از برندهای معروف هستیم. لطفا رایگان برای خرید تیغه دیسک هارو با کیفیت 36inch، پره های دیسک کشاورزی برای فروش با تامین کنندگان حرفه ای ما. ما می توانیم شما را از دوام، انعطاف پذیری و عملکرد خوب آن اطمینان دهد.
سایر محصولات مشابه - فروش انواع دیسک ، پره دیسک و سایر لوازم جانبی توسط مزرعه مدرن ایرانیان
سایر محصولات مشابه - در سایت بازار بزرگ کشاورزی قرقر وسط پره دیسک برزیلی توسط شرکت تکنو فورج به فروش میرسد.
,سایت تراکتور در زمینه خرید تراکتور و فروش تراکتور فعالیت دارد شما همچنین میتوانید قیمت ها را برای خرید تراکتور دست دوم و سایر ادوات کشاورزی را در سایت ما ببینید.
garden disk with 16 blade - دیسک 16 پره گلدونی کشاورزی مدرن جم
نزدیکترین آگهی ها - فروش انواع پره دیسک ساده وکنگره دار در سایز های متنوع 18 20 24 اینچ وسوک گاواهن جاندیر با نازلترین قیمت به صورت عمده با مارک ترک وگارانتی دار مارک : چلسان و لامکس در صورت قصد خریدازطریق تلگرام یا واتس اپ در خدمتم از تماس تلفنی معذوریم با تشکر.
بیل 3 متری - ادوات کشاورزی فروش انواع ادوات خاک ورزی، کاشت،داشت ،برداشت و همچنین خرید و فروش محصولات کشاورزی و آشنایی با آفات و بیماری های گیاهان،فروش سم،کود و ادوات کشاورزی
گزارش تخلف - فروش دیسک تراکتور
دیسک کششی آفست 22 پره 20 اینچ از انواع دیسک های کششی می باشد. بعد از شخم زدن زمین کلوخ هایی در زمین ایجاد می شود. از دیسک برای خرد کردن کلوخ ها استفاده میشود
بشقابی پشت و جلو یاتاقان آفست سبک
دیدگاهها - این دیسک به صورت کمپرسی و سوارشونده می باشد.برای آماده سازی باغ ها و زمین های کشاورزی و همچنین از بین بردن کلوخ ها و علف های هرز          مورد استفاده قرار می گیرد.
دیسک افست کشاورزی 24-28 پره 22 اینچ اوریاد - ابزاری مناسب برای خاک ورزی و آماده سازی زمین کشاورزی برای کاشت و بهره وری از زمین کشاورزی می باشد.
دیسک کششی افست طرح برزیلی : شاسی از قوطی 8*100*140 میلی متر صنعتی پره های فولادی ضد سایش استفاده از 6 یاتاقان گریس خوردارهر کدام با 2 رولبرینگ و 4 عدد
دیسک 18 پره تاندوم باغی تمام هیدرولیک ماشین آلات خاک ورزی دیسک 18 پره تاندوم باغی تمام هیدرولیک جهت برهم زدن و خردکردن بقایای گیاهی و علف های هرز در باغات جهت عملیات شخم زنی در خاکهای سبک و ردیفهای بین درختان باغات قابلیت افست کردن دیسک به هردو سمت به صورت هیدرولیک قابلیت تنظیم زاویه محورهای پره دیسک بصورت هیدرولیک عرض کار قابل تنظیم..
دیسک های آفست سبک
گزارش تخلف - فروش انواع پره دیسک - با گارانتی -درسایز های