قیمت نان فانتزی

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی گفت: تا یک ماه گذشته فاصله معناداری بین قیمت نان سنتی و فانتزی وجود نداشت.
اقتصادنیوز: قیمت جدید نان‌های صنعتی توسط اتحادیه صنف نان‌های حجیم و نیمه حجیم تهران اعلام شد.
قیمت جدید نان فانتزی در شهرستان بوشهر اعلام شد - صفحه مربوط به اخبار قیمت نان فانتزی
اتحادیه صنف نان‌های حجیم و نیمه حجیم تهران، قیمت جدید نان‌های صنعتی را اعلام کرد.
طرح توزیع کیلویی نان بزودی - «مسعود امرالهی» در گفت‌وگویی تلویزیونی در زمینه طرح عرضه کیلویی نان، افزود: طرح توزیع کیلویی نان در جلسه اخیر شورای آرد و نان مطرح شده و در حال بررسی است.
قیمت نان باگت در مرکز تهران
شک معامله گران طلا به فدرال رزرو - اکوایران: پس از اعلام نرخ جدیداز کالاهای اساسی از جمله گندم، آرد و در نهایت ماکارانی امروز قیمت های جدید انواع نان فانتزی اعلام شد.
گروه استانها_معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: قیمت نان فانتزی جدید بر اساس آنالیز یک کمیته کارشناسی تعیین و مصوب شد.
رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم گفت: با حذف ارز یارانه‌ای انواع نان‌های فانتزی، از این به بعد قیمت این محصولات به‌صورت عرضه و تقاضا و رقابتی است و نرخ‌نامه یادشده در فضای مجازی صحت ندارد.
آخرین اخبار - معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان نرخ نان فانتزی و آزاد پز را در استان اعلام کرد.
نظرات ارسال شده
تکذیب لیست قیمت‌های جدید نان‌های فانتزی
رییس اتحادیه اغذیه ‌فروشان تهران با بیان اینکه قیمت نان باگت یک‌ شبه بیش از دو برابر شد، گفت: در پی افزایش قیمت نان باگت دست کم ۱۵ درصد به قیمت ساندویچ ها افزوده شده است، با این افزایش ساندویچ های ارزان قیمت مانند فلافل که معمولا اقشار کم درآمد از آن استقبال می‌کردند، به ساندویچ های گران قیمت برای این قشر تبدیل شده است.
اخبار استان بوشهر
بیشتر بخوانید: - اتحادیه صنف نان‌های حجیم و نیمه حجیم تهران، قیمت جدید نان‌های صنعتی را اعلام کرد.
قیمت آرد برای تولیدکنندگان نان‌های فانتزی ۱۰ برابر شده و فروش این نان‌ها در کشور ۶۰ تا ۷۰ درصد کاهش پیدا کرده است.
افزایش زیرپوستی قیمت نان در اصفهان
در پی افزایش قیمت آرد صنف و صنعت، قیمت محصولات آردی هم افزایش یافته است.
به ما اطلاع دهید که موافق جمع آوری داده ها در صفحات موبایلی پرشتاب (AMP) هستید - در حالی که درباره حذف یارانه قیمت آرد، خبرهای ضد و نقیضی در چند روز اخیر منتشر شده، رئیس اتحادیه «نان‌های حجیم و نیمه حجیم» گفت که قیمت آرد نان فانتزی، از کیسه‌ای ۶۷ هزار تومان به ۶۳۰ هزار تومان (حدود ۱۰ برابر) افزایش یافته است. در عین حال دولت همچنان اصرار دارد که یارانه آرد برای نان «سنتی» حذف نشده است. انتظار می‌رود که حذف یارانه نان فانتزی، قیمت این نان‌ها را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد. بسیاری از رستوران‌هایی که ساندویچ‌های مختلف از جمله همبرگر و هات‌داگ می‌فروشند از این نان‌ها استفاده می‌کنند.