قیمت نان سنگک امروز

جزئیات فروش کیلویی نان/کیفیت نان سنگک کم می‌ شود؟ - صفحه مربوط به آخرین خبرهای قیمت نان سنگک
نظرات - رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران گفت: هیچگونه تغییری قیمتی در نان سنگک اتفاق نیفتاده است.
اجرای آزمایشی طرح هوشمندسازی یارانه نان و به عبارتی خرید نان با نرخ فعلی با کارت بانکی به یک سوم استان های کشور رسید. - وزیر اقتصاد از کلید خوردن طرح هوشمندسازی یارانه نان در 10 استان خبر داد. - آخرین خبر درباره فروش کیلویی و افزایش قیمت نان مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی جزییات فروش کیلویی و افزایش قیمت نان را اعلام کرد. - مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: با همکاری شرکت خدمات
بر اساس اطلاعات موجود قیمت هر کیلو آرد به حدود ۱۸ هزار تومان رسیده است. اما با افزایش قیمت آرد آیا قیمت نان گران می‌شود؟ قیمت نان لواش و قیمت نان سنگک چند؟
اقتصادنیوز: گزارش‌های میدانی از منطقه ۱۹ تهران نشان می‌دهد نانوایی‌های سنگک فروشی که تا پیش از این نان سنگک ۳ هزار تومانی را با اضافه کردن کنجد به ۵۰۰۰ تومان و هفت هزار تومان می‌دادند، اکنون قیمت‌ها را به ۷ و ۱۰ هزار تومان افزایش داده‌اند.
چانه نان ۲۵۰ گرم آب رفت - نان گران شد. رئیس اتحادیه نان سنگكي هم با تائید این موضوع می‌گوید: هزینه نانوایان افزایش یافته است و قیمت نان نسبت به دو سال گذشته تغییری نکرده است به همین دلیل نانوایان نان را گران کرده‌اند.
معاون اقتصاد و بازرگانی سازمان صنعت،معدن و تجارت خوزستان گفت: قیمت نان در خوزستان بر اساس نرخنامه جدید و کارشناسی ستاد کارگروه آرد و نان و ستاد تنظیم بازار استان افزایش یافت.
رئیس اتحادیه نانوایان سنگک تهران با اشاره به ثبات قیمت نان در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: قیمت نان سنگک افزایشی نداشته و تعداد بالای نانوایی‌ها در سطح شهر مشکلات
تحریریه خبر- رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به آغاز طرح نظارت بر کنترل قیمت نانوایی‌ها بیان داشت: براساس نرخ‌نامه مصوب جدید حداکثر قیمت نان برای نان سنگک آزاد پز دو رو کنجد ۳ هزار تومان تعیین شده است.
1 افزایش شدید قیمت کالاهای اساسی؛ دولت می‌گوید نان گران نمی‌شود - با وجود تکذیب مسئولان، قیمت انواع نان در ایران به شدت افزایش یافته و توزیع آزمایشی نان یارانه‌ای در زنجان آغاز شده است. در استان زنجان نان یارانه‌ای با کارت بانکی فروخته می‌شود و صحبت استفاده از کارت ملی هم در میان است.
جزئیات جدید قیمت نان - رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به سیاست حاکمیت مبنی بر حمایت از حقوق مصرف کننده، قیمت نان متاثر از نرخ گندم نیست.
رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: براساس اعلام دولت، نانوایی‌های دیگر تا پایان سال هیچ افزایش قیمتی نخواهند داشت.
افزایش زیرپوستی قیمت نان در اصفهان
رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی شهر تهران, قیمت نان سنگک آزاد پزی, قیمت نان , نرخ جدید نان ,ء کیفیت نان, اخبار,اخباراقتصادی,
ارسال نظر - رئیس اتاق اصناف اصفهان از افزایش قیمت نان در اصفهان در آینده خبر داد و گفت: کمیته آرد و نان استانداری اصفهان در حال بررسی افزایش قیمت نان است.
عملیات احداث نخستین دانشگاه جامع فرهنگیان کشور در کرمان آغاز شد - فردای کرمان – پروین میرزاحسینی: قیمت نان در کرمان از سال گذشته افزایش نیافته و بالا رفتن دستمزد فردای کرمان – پروین میرزاحسینی: قیمت نان در کرمان از سال گذشته افزایش نیافته و بالا رفتن دستمزدها و افزایش سایر هزینه‌ها، نانوایان را با مشکلات متعددی مواجه کرده است. به گفته‌ی رئیس اتحادیه صنف نانوایان کرمان، دستمزد کارگران طی دو سال گذشته تقریبا 70 درصد افزایش یافته و این در حالی است که قیمت نان افزایش نداشته و نانواها قادر به تامین هزینه‌های خود نیستند. او همچنین با اشاره به تعداد زیاد واحدهای نانوایی در کرمان توضیح داد که واحدهای نانوایی باید به ازای سرانه‌ی مصرف و یا میزان جمعیت راه‌اندازی شوند اما در حال حاضر این موضوع رعایت نمی‌شود و می‌گویند باید با درخواست برای کسب پروانه‌ی نانوایی موافقت شود. مرتضی کریم‌زاده کارنما در گفت‌وگو با خبرنگار «فردای کرمان» با اشاره به قیمت انواع نان در کرمان، بیان کرد: «بیش‌ترین‌ نان‌هایی که در کرمان مصرف می‌شوند تافتون و سنگک هستند که قیمت نان تافتون هزار...
افزایش قیمت نان در بوشهر از سه شنبه/ نرخ های احتمالی لواش، بربری و سنگک
قیمت نان امروز 21 فروردین 1401 - در این گزارش به بررسی قیمت انواع نان بسته بندی در بازار پرداختیم.
تبلیغات متنی - رئیس اتحادیه نانوایان تهران با تکذیب خبر گرانی نان، گفت: قیمت‌های فعلی نان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تعیین شده و تا پایان سال هم تغییری نخواهد کرد.
در حوزه نان، مصرف‌کننده و نانوایان هر دو گلایه‌هایی دارند. از یک سو مردم می‌گویند کیفیت برخی نان‌ها مناسب نیست و کم‌فروشی هم از سوی برخی نانوایان دیده می‌شود و از سوی دیگر نانوایان می‌گویند فروش این محصول با قیمت‌های فعلی برای آنها به صرفه نیست. مدتی پیش نانوایان درخواست افزایش قیمت داشتند که مسوولان مربوطه با این موضوع مخالفت کردند.
اگرچه افزایش قیمت نان در تهران رد شده، اما قیمت نان در برخی از شهرها گران شده است.