قیمت نان تافتون

در حوزه نان، مصرف‌کننده و نانوایان هر دو گلایه‌هایی دارند. از یک سو مردم می‌گویند کیفیت برخی نان‌ها مناسب نیست و کم‌فروشی هم از سوی برخی نانوایان دیده می‌شود و از سوی دیگر نانوایان می‌گویند فروش این محصول با قیمت‌های فعلی برای آنها به صرفه نیست. مدتی پیش نانوایان درخواست افزایش قیمت داشتند که مسوولان مربوطه با این موضوع مخالفت کردند.
آخرین اخبار - اتحادیه نانوایان سنتی تهران نرخ مصوب انواع نان را اعلام کرد.
تبلیغات متنی - رئیس اتحادیه نانوایان تهران با تکذیب خبر گرانی نان، گفت: قیمت‌های فعلی نان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تعیین شده و تا پایان سال هم تغییری نخواهد کرد.
جزئیات جدید قیمت نان - رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به سیاست حاکمیت مبنی بر حمایت از حقوق مصرف کننده، قیمت نان متاثر از نرخ گندم نیست.
قیمت نان لواش و تافتون در بندرلنگه به ۴۰۰ تومان رسید
اقتصادنیوز: اتحادیه نانوایان سنتی تهران با انتشار اطلاعیه‌ای، نرخ انواع نان با گندم یارانه‌ای از ابتدای مهر ۹۸ را اعلام کرد.
عملیات احداث نخستین دانشگاه جامع فرهنگیان کشور در کرمان آغاز شد - فردای کرمان – پروین میرزاحسینی: قیمت نان در کرمان از سال گذشته افزایش نیافته و بالا رفتن دستمزد فردای کرمان – پروین میرزاحسینی: قیمت نان در کرمان از سال گذشته افزایش نیافته و بالا رفتن دستمزدها و افزایش سایر هزینه‌ها، نانوایان را با مشکلات متعددی مواجه کرده است. به گفته‌ی رئیس اتحادیه صنف نانوایان کرمان، دستمزد کارگران طی دو سال گذشته تقریبا 70 درصد افزایش یافته و این در حالی است که قیمت نان افزایش نداشته و نانواها قادر به تامین هزینه‌های خود نیستند. او همچنین با اشاره به تعداد زیاد واحدهای نانوایی در کرمان توضیح داد که واحدهای نانوایی باید به ازای سرانه‌ی مصرف و یا میزان جمعیت راه‌اندازی شوند اما در حال حاضر این موضوع رعایت نمی‌شود و می‌گویند باید با درخواست برای کسب پروانه‌ی نانوایی موافقت شود. مرتضی کریم‌زاده کارنما در گفت‌وگو با خبرنگار «فردای کرمان» با اشاره به قیمت انواع نان در کرمان، بیان کرد: «بیش‌ترین‌ نان‌هایی که در کرمان مصرف می‌شوند تافتون و سنگک هستند که قیمت نان تافتون هزار...
نرخ‌های نان در یارانه اول: - شهروندان در صورت مشاهده افزایش قیمت نان به صورت خودسرانه با سامانه ۱۲۴ در ارتباط هستند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.
بر اساس اطلاعات موجود قیمت هر کیلو آرد به حدود ۱۸ هزار تومان رسیده است. اما با افزایش قیمت آرد آیا قیمت نان گران می‌شود؟ قیمت نان لواش و قیمت نان سنگک چند؟
ضعف سیستم ایمنی بانک؛ پلیس را چهار روز دیرتر از سرقت بانک ملی مطلع کرد! - اخبار گیلان و ایران | پربازدیدترین و مخاطب‌ترین رسانه شمال
گزارش گرانی قیمت نان به سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ - وزارت جهاد کشاورزی افزایش قیمت نان را تکذیب کرد. مدیر کل بازرسی این وزارتخانه نیز از مردم خواست گرانی نان را گزارش دهند.
تن ماهی : خواص و مضرات / جوشاندن و طرز پخت تن ماهی خانگی / قیمت - قیمت نان 98 و 99, تکلیف قیمت نان, افزایش قیمت نان امروز, افزایش قیمت نان در سال 98 و 99, آخرین اخبار درمورد افزایش قیمت نان, قیمت نان لواش
گروه استان‌ها ـ معاون امور اقتصادی استانداری همدان گفت: از روز شنبه نرخ انواع نان در همدان بین 40 تا 60 درصد گران می‌شود.
سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی کرمان با بیان اینکه متناسب با افزایش هزینه ها و تورم، قیمت نان در استان تا سقف ۴۰ درصد افزایش یافته است گفت: شهروندان نان را گران‌تر از نرخ مصوب اعلامی نخرند و با نانوایان گرانفروش نیز برخورد جدی می‌شود.
رییس اتاق اصناف تهران گفت:‌ نرخ مصوب انواع نان با گندم یارانه‌ای نوع یک و نوع دو در سال جاری تعیین شد.
تحریریه خبر- رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به آغاز طرح نظارت بر کنترل قیمت نانوایی‌ها بیان داشت: براساس نرخ‌نامه مصوب جدید حداکثر قیمت نان برای نان سنگک آزاد پز دو رو کنجد ۳ هزار تومان تعیین شده است.
اصلاح نرخ آرد صنف و صنعت موجب جریان سازی‌هایی درخصوص گران شدن نرخ نان شد که نه تنها صحت ندارد بلکه بررسی های خبرنگاران ما نشان می دهد که قیمت نان سنتی در سراسر کشور تغییری نداشته است.
مشاهده قیمت و خرید اینترنتی نان تافتون طلایی سه نان 450 گرمی از بازار آنلاین به‌روز مارت تحویل رایگان درب واحد با یخچال
قیمت انواع نان یارانه‌ای - نودادبرتر آخرین و بروزترین اخبار داغ سراسر جهان و ایران، بیوگرافی بازیگران و افراد مشهور جدیدترین عکس نوشته ها و مدل های روز لباس، دکوراسیون را منتشر می کند