قیمت سیب زمینی

انواع سیب زمینی و پیاز - مشاهده قیمت پیاز و سیب زمینی و خرید اینترنتی پیاز و سیب زمینی از بازار آنلاین به‌روز مارت تحویل رایگان درب واحد با یخچال
قیمت سیب زمینی
قیمت جدید میوه و تره‌بار
افزایش فاصله قیمت انواع صیفی در میادین و شهر | هر کیلو پیاز و سیب زمینی چند؟ - صفحه مربوط به اخبار قیمت سیب زمینی
کاهش قیمت سیب زمینی و پیاز در بازار - رییس اتحادیه بارفروشان گفت: امروز قیمت گوجه فرنگی در میدان عمده فروشان تره بار بین ۷ تا ۱۲ هزارتومان شده است.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: نگرانی آنجاست که درهفته آینده بیست درصد افزایش قیمت داشته باشیم. چراکه تا برداشت بار سیب زمینی از اصفهان در ۲۰ خرداد، تنها برداشت از گرگان خواهیم داشت.
عرضه سیب زمینی قطره چکانی شد
در گفت و گو با ایلنا مطرح شد: - رییس اتحادیه بارفروشان گفت: با وجود طرح واردات سیب‌زمینی از سوی دولت برای تنظیم بازار این محصول، هنوز یک کیلوگرم سیب‌زمینی وارد نشده است حتی قیمت این محصول 1500 تومان نسبت به روزهای گذشته گران‌تر شد.
اخبار مرتبط - رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: قیمت سیب زمینی فعلا کاهش نداشته اما با توجه به تولیداتی که از اسفندماه وارد بازار می‌شود، از اسفند به بعد شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.
اختلال در حمل‌ونقل، قیمت سیب زمینی را بالا برد - رئیس هیئت مدیره انجمن ملی سیب زمینی گفت: قیمت تمام شده هر کیلو سیب زمینی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان است که با این وجود پیش بینی می‌شود که سطح زیر کشت سیب زمینی کمتر از مدت مشابه سال قبل باشد.
قیمت سیب‌زمینی رکورد زد شرق: سیب‌زمینی هم کنترلش از دست رفته و قیمتش دارد پر می‌کشد. برخی از رسیدن قیمت سیب‌زمینی به 15 هزار تومان خبر می‌دهند. هفته گذشته ق
لازم به ذکر است که روند افزایش قیمت سیب زمینی از سال گذشته آغاز شد و تاکنون نیز ادامه دار شده است.
فروشگاه اینترنتی اُکالا امکان خرید محصولات سوپرمارکت را به صورت آنلاین با بیشترین تخفیف در شهرهای تهران ، کرج ، مشهد، قم ، کرمان، سمنان و یزد در دسته های مختلف شامل انواع کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز، مواد غذایی، خواربار، مرغ، ماهی، روغن، شیر، پنیر، ماست، برنج، ماکارونی، حبوبات، قند، شکر، چای، تنقلات و ... را فراهم کرده است.
چندهفته‌ای می‌شود که قیمت گوجه‌فرنگی، سیب زمینی و بادمجان در بازار افزایش یافته است و به کیلویی بیش از ۱۵ هزار تومان رسیده است. اگرچه در این مدت وعده کاهش قیمت‌ داده‌ شده اما مشاهدات بازار نشان می‌دهد که هنوز این وعده‌ها عملیاتی نشده است.
ALEFBAKHABAR.com - آخرین و به روز ترین اخبار بانک و بیمه
اخبار مرتبط - سیب زمینی در خرده‌فروشی‌ها باید به کیلویی ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان برسد این در حالیست که نرخ سیب‌زمینی در واحدهای صنفی به کیلویی ۲۰ هزار تومان رسیده است.
فروش سیب زمینی - سروبان بهترین و پویا ترین بستر برای خرید و فروش عمده سیب زمینی است. با مراجعه به سروبان میتوانید قیمت خرید روز سیب زمینی را مشاهده کنید.
قیمت سیب زمینی، قیمت سیب زمینی در بازار، قیمت سیب زمینی شیرین
محصولات دیگر این غرفه - خرید اینترنتی سیب زمینی درجه یک ( از باسلام، از قم. متنوع ترین صیفی جات ها با بهترین قیمت در باسلام