قیمت روز نان بربری

آخرین اخبار - اتحادیه نانوایان سنتی تهران نرخ مصوب انواع نان را اعلام کرد.
در حوزه نان، مصرف‌کننده و نانوایان هر دو گلایه‌هایی دارند. از یک سو مردم می‌گویند کیفیت برخی نان‌ها مناسب نیست و کم‌فروشی هم از سوی برخی نانوایان دیده می‌شود و از سوی دیگر نانوایان می‌گویند فروش این محصول با قیمت‌های فعلی برای آنها به صرفه نیست. مدتی پیش نانوایان درخواست افزایش قیمت داشتند که مسوولان مربوطه با این موضوع مخالفت کردند.
نرخ‌های نان در یارانه اول: - شهروندان در صورت مشاهده افزایش قیمت نان به صورت خودسرانه با سامانه ۱۲۴ در ارتباط هستند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.
تبلیغات متنی - رئیس اتحادیه نانوایان تهران با تکذیب خبر گرانی نان، گفت: قیمت‌های فعلی نان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تعیین شده و تا پایان سال هم تغییری نخواهد کرد.
جزئیات فروش کیلویی نان/کیفیت نان سنگک کم می‌ شود؟ - صفحه مربوط به آخرین خبرهای قیمت نان سنگک
عرضه لواش در سوپرمارکت‌ها/۷۰ هزار قرص نان توزیع شده است - صفحه مربوط به اخبار افزایش قیمت نان لواش
رییس اتاق اصناف تهران گفت:‌ نرخ مصوب انواع نان با گندم یارانه‌ای نوع یک و نوع دو در سال جاری تعیین شد.
تن ماهی : خواص و مضرات / جوشاندن و طرز پخت تن ماهی خانگی / قیمت - قیمت نان 98 و 99, تکلیف قیمت نان, افزایش قیمت نان امروز, افزایش قیمت نان در سال 98 و 99, آخرین اخبار درمورد افزایش قیمت نان, قیمت نان لواش
بر اساس اطلاعات موجود قیمت هر کیلو آرد به حدود ۱۸ هزار تومان رسیده است. اما با افزایش قیمت آرد آیا قیمت نان گران می‌شود؟ قیمت نان لواش و قیمت نان سنگک چند؟
اقتصادنیوز: اتحادیه نانوایان سنتی تهران با انتشار اطلاعیه‌ای، نرخ انواع نان با گندم یارانه‌ای از ابتدای مهر ۹۸ را اعلام کرد.
جزئیات جدید قیمت نان - رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به سیاست حاکمیت مبنی بر حمایت از حقوق مصرف کننده، قیمت نان متاثر از نرخ گندم نیست.
قیمت انواع نان یارانه‌ای - نودادبرتر آخرین و بروزترین اخبار داغ سراسر جهان و ایران، بیوگرافی بازیگران و افراد مشهور جدیدترین عکس نوشته ها و مدل های روز لباس، دکوراسیون را منتشر می کند
ضرورت اصلاح در نظام قیمت‌گذاری گندم و آرد - یارانه آرد حذف شده و این موضوع قیمت نان فانتزی را افزایش داده. یک مقام صنفی، بر ضرورت اصلاح نظام قیمت‌گذاری گندم و آرد تاکید کرده است.
قیمت نان امروز 21 فروردین 1401 - در این گزارش به بررسی قیمت انواع نان بسته بندی در بازار پرداختیم.
ارسال نظر - رئیس اتاق اصناف اصفهان از افزایش قیمت نان در اصفهان در آینده خبر داد و گفت: کمیته آرد و نان استانداری اصفهان در حال بررسی افزایش قیمت نان است.
آخرین وضعیت قیمت نان در برخی شهرهای ایران در سال 1400 - نرخ جدید نان از مرداد 1400,قیمت نان چقدر است,قیمت جدید نان در 27 تیر 1400,آخرین وضعیت قیمت نان در شهرهای دیگر در سال 1400,قیمت نان در قزوین افزایش می یابد,قیمت نان در مازندران افزایش می یابد,قیمت نان در اشتهارد افزایش می یابد,قیمت نان در مشهد افزایش می یابد,قیمت نان گران شد
تحریریه خبر- رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به آغاز طرح نظارت بر کنترل قیمت نانوایی‌ها بیان داشت: براساس نرخ‌نامه مصوب جدید حداکثر قیمت نان برای نان سنگک آزاد پز دو رو کنجد ۳ هزار تومان تعیین شده است.
به ما اطلاع دهید که موافق جمع آوری داده ها در صفحات موبایلی پرشتاب (AMP) هستید - در حالی که درباره حذف یارانه قیمت آرد، خبرهای ضد و نقیضی در چند روز اخیر منتشر شده، رئیس اتحادیه «نان‌های حجیم و نیمه حجیم» گفت که قیمت آرد نان فانتزی، از کیسه‌ای ۶۷ هزار تومان به ۶۳۰ هزار تومان (حدود ۱۰ برابر) افزایش یافته است. در عین حال دولت همچنان اصرار دارد که یارانه آرد برای نان «سنتی» حذف نشده است. انتظار می‌رود که حذف یارانه نان فانتزی، قیمت این نان‌ها را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد. بسیاری از رستوران‌هایی که ساندویچ‌های مختلف از جمله همبرگر و هات‌داگ می‌فروشند از این نان‌ها استفاده می‌کنند.
افزایش قیمت جایگزین کم کردن وزن چانه
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان از افزایش قیمت انواع نان در استان از فردا سه شنبه 21 دی ماه خبرداد.
اجرای آزمایشی طرح هوشمندسازی یارانه نان و به عبارتی خرید نان با نرخ فعلی با کارت بانکی به یک سوم استان های کشور رسید. - وزیر اقتصاد از کلید خوردن طرح هوشمندسازی یارانه نان در 10 استان خبر داد. - آخرین خبر درباره فروش کیلویی و افزایش قیمت نان مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی جزییات فروش کیلویی و افزایش قیمت نان را اعلام کرد. - مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: با همکاری شرکت خدمات
ضعف سیستم ایمنی بانک؛ پلیس را چهار روز دیرتر از سرقت بانک ملی مطلع کرد! - اخبار گیلان و ایران | پربازدیدترین و مخاطب‌ترین رسانه شمال
برچسب‌ها
لینک سایت های مرتبط