قیمت داروهای دامپزشکی

قیمت داروهای دامی - قیمت داروهای دامی 55600 فورسمايدتزريقي 39000 پني سيلين سه ميليون نصر 87000 کتوپروفن تزریقی-کپتوفن-50سی سی 90000 آيورمكتين تزريقي رازك 50سی سی 81300
داروخانه دامپزشکی دارودار با بیش از چند سال تجربه در خصوص مشاوره و فروش غذا و دارو حیوانات خانگی این بار برای ارائه خدمات بصورت آنلاین در خدمت شماست.
نظرات - مدیرکل دامپزشکی خوزستان با اشاره به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، گفت: این سازمان در تلاش است برخی محصولات دارویی نسبت به سال‌های گذشته نه تنها گران نشود بلکه کاهش قیمت نیز داشته باشد.
داروهای دامپزشکی - داروهای دامپزشکی همچون واروسید و آنتی بیوفین و آنزوفین و ... را می توانید در ویترین نت مشاهده کنید. داروهای دامپزشکی گیاهی را با قیمت مناسب از ما بخواهید.
تهیه و تامین داروهای دامپزشکی
شرکت داروسازی رویان دارو - بزرگترین تولید و توزیع کننده انواع داروهای انسانی و دامی | شماره تماس: 02157803000 | طیور، دام بزرگ، حیوانات خانگی، آبزیان، واکسن، زنبور عسل، ضدعفونی کننده، سموم | ضد سرطانی، بیوتک
با توجه به اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی اعلام شد؛ - مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان گفت: باتوجه به اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی قیمت واکسن دام و طیور و داروهای دامپزشکی در خوزستان تغییری پیدا نمی‌کند.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: حذف ارز ترجیحی هیچ تاثیری بر قیمت دارو، واکسن و مواد بیولوژیکی دامپزشکی ندارد.
مجلس شورای اسلامی از نخستين دوره، برای كارشناسی طرح‌ها و لوايح، از مشورت موردی كارشناسان استفاده مي‌كرد. در عين حال‌، اساس كار برفهم شخصی و توان علمی خود نمايندگان متكی بود؛ لكن از اواخر سال 1371 به دستور هيأت رئيسه محترم مجلس، نهادی مستقل‌، دائمی و سازمان يافته به نام «مركز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی» برای ارائه خدمات مستمر كارشناسی و مطالعاتی در كنار مجلس قرار گرفت. مراحل قانونی تأسيس اين مركز در پاييز سال 1374 به انجام رسيد.
مرکز دامپزشکی دکتر اکبرپور - وب سایت دام دارو با هدف افزایش اطلاعات دارویی دانشجویان، دامپزشکان، دامپروران، پرورش دهندگان و افراد علاقمند این صنعت راه اندازی شده است. مشاوره علمی بخش های مختلف این سایت توسط دامپزشکان متخصص و اساتید دانشگاه صورت گرفته و از نظرات سازنده بازدید کنندگان ارزشمند سایت استقبال می شود. مطالب این سایت صرفا جهت راهنمایی است، بدیهی است تجویز نوع و مقدار دارو بر عهده دامپزشک معالج بوده و دام دارو هیچگونه مسئولیتی در مصرف خودسرانه داروها ندارد. سایت دام دارو به هیچ نهاد یا شرکتی با اسامی مشابه و غیرمشابه وابسته نیست. این سایت در تلاش است تا با استفاده مناسب و بهینه از فضای مجازی، بستر مناسبی برای ارتقا سطح دانش کاربران خود فراهم سازد.
ارسال نظر - مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: حذف ارز ترجیحی تاثیری بر قیمت دارو، واکسن و مداد بیلوژیکی دامی ندارد.
تهران (پانا) - رئیس سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد حذف ارز ترجیحی هیچگونه تأثیری بر قیمت دارو، واکسن و مواد بیولوژیکی در حوزه دامپزشکی ندارد.
برچسب‌ها - رییس سازمان دامپزشکی کشور با تاکید بر اینکه حذف ارز ترجیحی، تاثیری بر قیمت داروهای این حوزه ندارد، از کاهش قیمت برخی از اقلام دارویی در آینده نزدیک خبر داد.
گروه استان‌ها - مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی گفت: نرخ ارز اصلاح شده تاثیری در قیمت دارو و واکسن‌های دام و طیور و آبزیان نخواهد داشت و در این زمینه افزایش قیمت نداریم.
برای اطلاع از قیمت ها و خرید اینترنتی به آدرس www.vetdarou.ir مراجعه نمایید.
دامیابندازول (آلبندازول) 600 میلی گرمی