سایت ویترین نت

ویترین نت یک پلتفرم B2B آنلاین جهت خرید و فروش تجهیزات صنعتی است. به این معنی که نه تنها به خریداران و متقاضیان برای خرید تجهیزات صنعتی کمک می‌کند، بلکه فروشندگان نیز می‌توانند توسط این وب سایت محصولات خود را به خریداران ارائه کنند.
درباره ویترین نت
وقتی از B2C صحبت میکنیم خیلی راحت میتونیم چند تا نمونه تو ذهنمون لیست کنیم؛ دیجیکالا، بامیلو و ... . اما تو حوزه ی B2B و عمده فروشی پلتفرم خاصی تو ایران نداریم که شماره یک و معروف باشه. ویترین نت داره به این سمت میره که این جای خالی رو پر کنه.
آگهی های استخدام ویترین نت در تهران و شهرستان ها، فرصت های شغلی استخدام ویترین نت به صورت تمام وقت و پاره وقت
کارشناس تولیدمحتوا (کپی‌رایتر) - تسلط به بازاریابی محتوایی ، اصول و نگارش آن بر مبنای شناخت مخاطب تسلط به مباحث و مفاهیم سئو و بهینه سازی محتوا تسلط به مفاهیم تولید محتوا برای شبکه های...
عضویت - اگر تجربه خرید و یا استفاده از خدمات سایت ویترین نت را دارید، نظر خود را برای راهنمایی دیگر کاربران در این صفحه بنویسید. همچنین اگر قصد استفاده از این سایت را دارید، می توانید نظر خریداران، مشتریان و کاربران را در این صفحه بخوانید و رتبه و اعتبار ویترین نت را ببینید. www.vitrinnet.com
همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و بانک رفاه برای تسهیل فعالیت استارت آپ‌ها - استارت‌آپ «ویترین‌نت»، مارکت پلیس B2B در زمینه ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، اوایل سال آینده دفتر رسمی خود را در افغانستان برای صادرات راه‌اندازی می‌کند. به گزارش
وبینارهای برگزارکننده - سایت ویترین نت برای برگزاری وبینار از ایسمینار استفاده کرده است. تمام وبینارهای سایت ویترین نت، مرجع اینترنتی خرید تجهیزات و ماشین آلات صنعتی را در ایسمینار ببینید.
تازه ها - این روزها خرید اینترنتی آنقدر برایمان عادی شده که از خرید یک مسواک ساده گرفته تا یخچال و خودرو، سایت‎های اینترنتی را زیر و رو می‎کنیم تا بهترین قیمت و منصف‌ترین فروشنده را پیدا کنیم.
سامانه تامین مالی برای استارتاپ ها و سرمایه گذاران در تمامی رشته ها و برای تمامی شهرها
ویترین نت، فروش عمده ماشین آلات صنعتی و تجهیزات
ویترین نت | فروش ماشین آلات صنعتی | آدرس: تهران | تلفن: 0216696... | موقعیت روی نقشه
پلتفرم اتصال خریداران به فروشندگان با تمرکز بر تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی
ورود به شتابدهنده دیموند - دلایل رشد این استارتاپ b2b در شرایط اقتصادی کنونی را حتما بخوانید
نمایش آگهی در بالای صفحه
تولید انواع دستگاه شیرینگ – نقدی و غیر نقدی – اقساطی
ویترین‌نت یک پلتفرم بدون واسطه برای خریدوفروش B2B است که خبر از گسترش دسته‌بندی‌های خود در پلتفرم داده است. جزییات خبر را در دی‌ام برد بخوانید.
ویترین نت چگونه متولد شد؟ - ویترین نت یک استارتاپ موفق با هدف ایجاد بستری بین تولیدکنندگان و خریداران است. ویترین نت تاکنون روی ماشین آلات کشاورزی- صنایع غذایی و بسته بندی متمرکز بوده است.