باغات پسته دامغان

فروش 13 هکتار باغ پسته اکبری
بیشترین عملکرد در کشور؛ - باغدار دامغانی با ثبت رکورد برداشت 44 تن پسته در هکتار ، بهترین عملکرد تولید طلای سبز در کشور را از آن خود کرد.
نهال پسته دامغان شناسنامه دار از ارقام پسته اصلاح شده بوده،این پسته از انواع نهال پسته اصلاح شده و پر محصول بوده که از سال اول کاشت به بار مینشیند. - نهال پسته دامغان شناسنامه دار | خرید نهال پسته دامغان شناسنامه دار | فروش نهال پسته دامغان | قیمت نهال پسته دامغان | نهال پسته دامغان | نهال پسته دامغان
گردش مالی پسته دامغان سالانه ۴۵۰۰ میلیارد تومان است - صفحه مربوط به آخرین خبرهای پسته دامغان
آخرین اخبار - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان از برنامه‌ریزی برای افزایش تولید پسته از باغات این شهرستان خبر داد و گفت: تولید ۱۰۰ هزار تن پسته تازه در این شهرستان هدف‌گذاری شده است.
گروه استان‌ها- نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال باغداران دامغانی 85 هزار تن پسته تازه به ارزش تقریبی چهار هزار و 500 میلیارد تومان از باغات پسته این شهرستان برداشت کرده‌اند.
علم سنجی و رتبه بندی مقاله - دانلود و دریافت مقاله ارزیابی وضعیت تغذیه ای باغات پسته دامغان با استفاده از روش انحراف از درصد بهینه
به صفحه وب سايت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان (شاهرود)خوش آمديد.
محصولات مرتبط
گروه مدلل پیش فروش شکر ارزان تر از نرخ مصوب را آغاز کرد +جزئیات
سورت لیزری و پاک گری تمام اتوماتیک زرشک در بیرجند - باتوجه به اینکه استان های مختلفی در ایران تولید کننده پسته در حجم عمده می باشند، فصل برداشت پسته از باغات مناطق مختلف کشور چه زمانی می باشد؟ انواع پسته های تولیدی باغات مناطق مختلف ایران کدام اند و چه مغز پسته هایی از این انواع تولید می شود؟
مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان (شاهرود)
آخرین اخبار استان های ایران