افزایش قیمت تراکتور در سال ۱۴۰۱

افزایش ۶۵ درصدی قیمت تراکتور از ابتدای سال - صفحه مربوط به آخرین خبرهای افزایش قیمت تراکتور
افزایش ۶۵ درصدی قیمت تراکتور از ابتدای سال - صفحه مربوط به اخبار افزایش قیمت تراکتور
افزایش قیمت جدید تراکتور پس از تائید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان صورت گرفته است.
قیمت‌های جدید محصولات کارخانه تراکتورسازی با افزایش ۲۰ درصدی اعلام شد. این افزایش قیمت پس از تائید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان صورت گرفته و در سامانه ۱۲۴ نیز بارگذاری شده است. گفتنی است درخواست افزایش قیمت محصولات تراکتورسازی از حدود یک ماه پیش و بر اساس افزایش هزینه‌های تولید توسط کارخانه تراکتورسازی به […]
مدیر بازاریابی و فروش گروه صنایع تراکتورسازی ایران گفت: با فروش مستقیم تراکتور به کشاورزان قیمت تراکتور در بازار آزاد نزدیک به صد میلیون تومان کاهش یافت.
برچسب‌ها - رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی اعلام کرد: سال ۱۴۰۱ مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان به دهمین خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی اختصاص پیدا کند.
برچسب‌ها - تبریز- افزایش حقوق کارگران به میزان ۵۷ درصد بهانه ای شده تا برخی از کارخانجات تولید ادوات کشاورزی، قیمت محصولات خود را به طور تقریبی ۳۰ درصد افزایش دهند.
قیمت‌های جدید محصولات کارخانه تراکتورسازی با افزایش ۲۰ درصدی اعلام شد.
برچسب‌ها - مجلس نیز با ورود به این موضوع تنها زمان افزایش قیمت‌ها را به تاخیر انداخته و اعلام کرده است این محصولات تا پایان سال یا تا اواخر خرداد 1401 گران نخواهد شد.
قیمت تراکتورهای داخلی طی یکسال با افزایش 62 درصدی همراه بوده و هر تراکتور 44 تا 100 میلیون تومان گران شده است!
در خبرها آمده بود شرکت تراکتورسازی ایران واقع در تبریز، هفته‌های گذشته قیمت انواع تراکتورهای خود را 30 درصد افزایش داده است؛ این افزایش قیمت، علاوه برافزایش‌ قیمت سال گذشته صورت گرفت. کامبیز عباسی رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی دراین رابطه گفت: گرچه باید گفت این کارخانه همکاری خوبی با کشاورزان داشته و سال گذشته بیش از 27 هزار و 500 دستگاه تراکتور به آنان تحویل داده- به‌غیراز تعدادی از این میزان که در صف تحویل هستند- اما توقع ما این بود که برای این تغییر قیمت با وزارت جهادکشاورزی هماهنگی داشته باشند که به تایید ستاد تنظیم بازار در وزارتخانه برسد زیرا این میزان افزایش قیمت مورد تایید ما نیست. همچنین رئیس هیات‌مدیره انجمن تولیدکنندگان ماشین‌های کشاورزی ایران درخصوص افزایش قیمت تراکتور گفت: فشارهای دولت مبنی بر عدم افزایش قیمت زمانی پاسخ خواهد داد که مواد اولیه موردنیاز صنعتگران را با قیمت‌های تعاونی و کمتر از بازار به دست تولیدکنندگان برسانند.
ليست قيمت محصولات توليدي قابل تحويل شركت تراكتورسازي ايران - جدول قیمت بروز انواع تراکتور باغی، فرگوسن و کوچک 399،800، 285 و...
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قیمت گذاری تراکتور مشمول مصوبه تنظیم بازار شد، گفت: بدین ترتیب کشاورزان از بلاتکلیفی خارج می شوند.
اخبار مرتبط - رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی ایران در خصوص قیمت گذاری محصولات کشاورزی در سال زراعی ۱۴۰۱، گفت: برخی از قیمت‌ها نیز برای سال زراعی جدید اعلام شده است.
اخبار کشاورزی - خبر به تنهایی کافی نیست، تحلیل - تفسیر - خبر اخبار کشاورزی وابسته به مجله صنایع زیرساخت کشاورزی
گروه کشاورزی: نقش مکانیزاسیون کشاورزی در توسعه کشت و افزایش کیفیت محصولات تولیدی انکارناپذیر است و بسیاری از کارشناسان بر این مساله تاکید دارند که توسع
آخرین عناوین سرویس - تبریز- کارشناسان و فعالان بازار ادوات کشاورزی می‌گویند با افزایش عرضه توسط کارخانه تراکتورسازی تبریز طی روزهای اخیر قیمت تراکتور حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است.
گروه صنعتی تراکتورسازی ایران
دولت از کشاورز حمایت کند - ابتدای سال‌جاری هیأت دولت به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور، قیمت خرید تضمینی گندم برای سال ۱۴۰۱ را مبلغ ۱۱۵ هزار ریال تعیین کرد.
اخبار مرتبط در مجموعه سایر اخبار حوزه اقتصادی - خبر اقتصادی قیمت تراکتور 100 میلیون ارزان شد / قیمت کارخانه ای تراکتور چند؟ از اقتصاد نیوز در سامانه جامع تحلیل اخبار اقتصادی اقتصاد آفرین، بازنشر گردید.
تجهیزات و ادوات کشاورزی - در این بخش مهم‌ترین تجهیزات و ادوات کشاورزی را با لیست قیمت به روز مشاهده می‌کنید و با مقایسه آن‌ها از لحاظ مشخصات فنی و نقد و بررسی تخصصی می‌توانید مناسب‌ترین تجهیزات
مثالهایی از مقایسه نرخ ماشین آلات راهسازی سال ۱۴۰۰ با فهرست بها - مقایسه هزینه اجاره و نرخ ماشین آلات راهسازی مصوب فهرست بها سازمان برنامه و بودجه با اتحادیه صنف دارندگان ماشین های کمپرسی و راهسازی قیمت اجاره ساعتی لودر کامیون
لیست قیمت جدید انواع تراکتور - خرداد ۱۴۰۱