استریل با اتیلن اکساید

ارایه دهندۀ خدمات آزمایشگاهی
محصولات مشابه - استریلایزر اتیلن اکساید - استریلایزر صنعتی پری وکیوم اتیلن اکساید
مشخصات فیزیکی - اتیلن اکساید چیست؟ چه خواصی دارد؟ کاربرد های آن کدام است؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا با اتیلن اکسید و ویژگی های آن بیشترآشنا شوید.
مقالات مشابه - بطور کلی چهار روش قدیمی وجود دارد که برای استریل کردن دستگاه های پزشکی استفاده میشود : بخار تحت فشار ، اتیلن اکساید (Eto)، پلاسما گاز و میکروب زدای مایع که هر چهار روش محدودیت هایی دارند.
اداره کل تجهيزات پزشکی
کتاب ایمنی استریل با گاز اتیلن اکساید: نگرشی به فرآیند و اصول استریل تجهیزات پزشکی با گاز اتیلن اکسایداثر محمدجعفر حسینی‌شیرازی، احسان الهی بوده و چاپ 1 آن در سال 1399 توسط انتشارات آموزشی تالیفی ارشدان منتشر شده است.
کاربردهای اتیلن اکساید
فهرست مطالب کتاب - کتاب ایمنی استریل با گاز اتیلن‌ اکساید نوشته‌ی محمدجعفر حسینی شیرازی و احسان الهی، به صورت کاربردی و جامع روش‌های مختلف استریل با بخار، حرارت، گاز اتیلن، اشعه ایکس، پرتو الکترونی و ... را جهت میکروب‌زدایی تجهیزات پزشکی...
شرکت ارمغان دیار داریوش در زمینه مشاوره، طراحی، تامین و اجرای خطوط تولید دارو فعالیت دارد.
آشنایی با دستگاه استریل با گاز اتیلن اکساید - قیمت دستگاه استریل با گاز اتیلن اکساید در فروشگاه آنلاین انواع دستگاه اتوکلاو، سبب شده تا خریداران بدون نیاز به مراجعه حضوری و با کاهش هزینه های رفت و آمد، خریدی مطمئن را تجربه نمایند.
اتیلن اکساید ترکیبی آلی با فرمول C2H4O  است. این ترکیب یک اتر سیکلیک (حلقوی)  است. اتیلن اکسید گازی قابل اشتعال، بی رنگ در دمای اتاق، با بوی خوش...
مزایای استفاده از گاز اتیلن اکساید - نوار چسب های اتیلن اکساید با طول 45 متر و ضخامت 19 میلی متر و چسبندگی عالی، در مراکز درمانی و بیمارستانی سراسر کشور در حال استفاده می باشد
آخرین اخبار - استریل کردن تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی با دستگاه استریلایزر با گاز اتیلن اکساید یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان میسر شد.